
FAQ
Wat zijn jullie verzendkosten?
Alle bestelling worden gratis geleverd!
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen die op de productpagina’s worden gegeven zijn inclusief BTW (21%). In het winkelwagentje wordt het BTW bedrag over het totaal weergegeven.
Kan ik mijn product retourneren?
Als je toch helaas niet tevreden bent met je aankoop mag je deze altijd kosteloos na 28 dagen retourneren. Zorg ervoor dat je dit tot uiterlijk 14 dagen na aankoop bij ons meldt. Wel moet het product nog onbeschadigd zijn en indien mogelijk in originele verpakking. Stuur een mailtje naar info@nobeldomotica met het onderwerp “retourneren + (ordernummer)”.
Wat is de levertijd?
De levertijd verschilt per product. Bij elke productcategorie wordt er aangegeven wat de verwachte levertijd is.
Voor meer informatie over levertijden en leveringen klik hier
Waar kan ik jullie privacy policy vinden?
De privacy policy kan je hier vinden -> klik hier
Ik heb wel betaald, maar ik heb geen bevestiging gekregen?
Soms kan het erg druk zijn op onze servers. Echter, wanneer je na 1 uur nog steeds geen bevestiging heb gekregen, is het raadzaam om het volgende te doen:
- Controleer of het bedrag is afgeschreven. Mocht dit niet zo zijn dan kan je de bestelling opnieuw plaatsen.
Mocht je moeite hebben met het plaatsen van een bestelling, dan zitten wij hier voor je klaar (neem contact op). - Is het bedrag wel afgeschreven, ga dan naar mijn account. Daar staan je recente bestellingen. Mocht daar je bestelling niet bijstaan, maar je hebt wel betaald, neem dan direct contact met ons op.

Contact & Klachten
Wij zitten hier klaar om al je vragen te beantwoorden. Dit kan je op verschillende manieren doen:
1. Bel ons op 0180-691666
2. Mail ons op info@nobeldomotica.nl
3. Contact formulier
5. Bezoek op afspraak
Mocht je een klacht willen indienen, dan kan je hier klikken voor meer informatie.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.